درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2958صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 اردیبهشت 1392 - 09:07
مهندس مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی/ روابط‌ عمومی ها، بازوی اطلاعاتی مدیران ارشد
مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات و روابط عمومی شرکت های گروه، با اشاره به وظایف حساس و سنگین ارتباطات در سایپا، اظهار داشت: "ارتباطات تمامی شرکت های گروه، باید ضمن ارائه چهره ای مناسب از خود، به ارتقای جایگاه مجموعه در بیرون از سازمان کمک کنند."
  

شارا- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از اهمیت روزافزون جایگاه بخش های ارتباطات و روابط عمومی در شرکت های صنعتی خبر داد و گفت: "ارتباطات مانند دریچه ای است که از درون یک مجموعه با دنیای بیرون ارتباط داشته و دیگران از روی عملکرد این واحد، درباره شرکت ها قضاوت می کنند."
به گزارش شارا، مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات و روابط عمومی شرکت های گروه، با اشاره به وظایف حساس و سنگین ارتباطات در سایپا، اظهار داشت: "ارتباطات تمامی شرکت های گروه، باید ضمن ارائه چهره ای مناسب از خود، به ارتقای جایگاه مجموعه در بیرون از سازمان کمک کنند."
وی ضمن بیان مشکلات ایجاد شده برای صنایع خودروی کشور در یک سال گذشته افزود: "در ابتدای بروز مشکلات، مقامات و تصمیم گیران دخیل در خصوص صنعت خودرو، هیچ  اطلاعی از مشکلات موجود نداشتند و به همین دلیل فشار زیادی بر ما وارد شد تا توانستیم آنان را از مسائل مطلع کنیم."
وی با تمجید از عملکرد مدیریت ارتباطات گروه،‌ضمن یادآوری تلاش های این مجموعه در طول یکسال گذشته در زمینه اطلاع رسانی و انتشار مسائل مربوط به صنعت خودرو و گروه سایپا یادآور شد: "تمامی بخش های ارتباطات و روابط عمومی در سطح گروه باید در حوزه فعالیت های خود،‌همکاری و هماهنگی لازم را با مدیریت ارتباطات گروه داشته باشند."
وی در ادامه به بیان مهم ترین مسوولیت های ارتباطات در سایپا پرداخت و گفت: "در خصوص فعالیت‌های درون سازمانی، مدیریت ارتباطات باید با فرهنگ سازی به منظور بسط و نشر اصول و ضوابط اخلاقی نظیر صداقت، راست گویی، تعهد و پاک دستی تلاش کند، ضمن این که نظارت کامل بر رفتارهای درون سازمانی داشته و تصمیم های مدیریت ارشد را به موقع، صحیح و کامل در اختیار بدنه و سایر واحدهای مجموعه قرار دهد."
مهندس مدنی همچنین ارتباطات را بازوی اطلاعاتی مدیران ارشد مجموعه دانست و تاکید کرد:"مدیریت های ارتباطات شرکت های گروه باید با جمع آوری به موقع اخبار، ضمن تجزیه و تحلیل کارشناسی، مدیریت ارشد خود را به صورت صحیح و جامع در جریان مسائل و وقایع قرار دهند و تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند."
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" خاطرنشان کرد: "مدیریت ارتباطات باید علاوه بر ادامه راهبرد سیاست زدایی در سطح گروه، از منابع و ابزار خود برای تشویق مجموعه به حضور پرشور و همه جانبه در پای صندوق های رای استفاده کند."
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موانع داخلی ایجاد شده بر سر راه صنعت خودرو گفت: "ارتباطات باید با رعایت صداقت کامل، به صورت سازمان یافته و دقیق، ضمن برقراری ارتباط لازم با ارگان ها و نهاد های بیرون از سازمان، مسوولان تصمیم گیر در عرصه های مربوط به صنعت خودرو را در جریان مسائل و مشکلات قرار دهد."
مهندس مدنی نقش شرکت های خودروساز را در ارتقای جایگاه رفاهی بسیاری از مردم ایران، پررنگ توصیف کرد و افزود: "هر خودرویی که تولید می شود طبیعتاً آرزوی یک نفر برای داشتن خودرو برآورده شده و بر بهبود کیفیت زندگی هر خانواده نقش مستقیم دارد."
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه ابراز کرد: "امیدوارم مدیران ارتباطات در شرکت های مختلف گروه به صورت هماهنگ با مدیریت ارتباطات گروه در بیان تاثیرات صنعت خودرو در جامعه تلاش کرده و باعث ارتقای روزافزون جایگاه خودروسازان کشور در اذهان عمومی شوند."


مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه خودرو سازی سایپا:  ضرورت بهبود هماهنگی روابط‌عمومی‌ها
به گزارش نارنجی در ابتدای این نشست مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته این مدیریت در سال گذشته، اظهار داشت: "وجود مشکلات فراوان در سال گذشته بر سر راه صنعت خودرو، موجب شد همکاری و هماهنگی گسترده ای بین تمامی بخش های ارتباطات و روابط عمومی گروه به منظور انعکاس درست مسائل و مشکلات خودروسازی ها شکل گیرد."
وی افزود: "در این مدت، اقدامات بسیاری در زمینه نشر اخبار و تبلیغات در رسانه ها در صدا و سیما و رسانه های دیگر صورت گرفت و ما توانستیم ارتباط خود را با رسانه ها به گونه ای مطلوب بهبود بخشیم."
مدیر ارتباطات گروه سایپا، ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین روابط عمومی خودروسازی ها و مجموعه های تولیدکننده قطعات و همچنین سایر بخش های درگیر در صنعت خودرو در راستای انتقال مشکلات به مسوولین گفت: "خوشبختانه به گواه روابط عمومی وزارت صنعت، ارتباطات سایپا، بیشترین میزان اهتمام را در خصوص انعکاس فعالیت های خودروسازان داشته، ضمن این که ما تلاش می کنیم امسال با شتاب در فعالیت ها و تخصصی کردن اقدامات، شاهد بهبود نتایج در حوزه های بیرونی مربوط به صنعت خودرو باشیم."

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد